Hej. Mam na imię Ewa, mam 18 lat.

tom-prince-bodybuilder1

Hej. Mam na imię Ewa, mam 18 lat. Mam 174 cm wzrostu i ważę 73 kg. Próbowałam różnych diet ale niestety żadna mnie nie zadowoliła, chciałabym schudnąć. Dodam, że prowadzę aktywny tryb życia.

Hej. Mam na imię Dawid. Mam 173cm Wzrostu ważę 58kg i mam 16lat. Robię regularnie Pompki 3 serie po 30 pompek z ręcami blisko ułożonymi i szeroko + 3 serie podciągnieć po 20 razy . Jestem bardzo chudy, ale chciałbym nabrać szybko masy.

Czesc , mam na imie Marika , mam 18 lat , waze 60 kg , chcialabym spalic tkanke tluszczowa i schudnac do 50kg. Jeszcze nie zaczelam cwiczyc ale bardzo bym chciala lecz nie wiem od czego zaczac 🙂 prosze o pomoc , pozdrawiam 🙂

„Hej. Mam na imię Robet Mam 175 cm wzrostu, ważę 86 kg i mam 17 lat. Ćwiczę tylko na wf 4. Godzin w tygodniu a na siłowni 1 godz od dwóch miesięcy i mam zamiar nabrać masy mięśniowej.” I shudnać. 15. Kilo 🙂

Mam na imię Marysia, mam 160 cm wzrostu, ważę 60 kg i mam 15 lat. Jak narazie nie ćwicze, nie wiem jak mam się za to zabrać, ale plany już powstają aby wyglądać jak marzenie.
Mam zamiar schudnąć i nabrać trochę masy mięśniowej.

ej Marysia,
Jeżeli chodzi o trening, trening oparty na wykonywaniu przysiadów, wyciskań, wykroków i ciągów będzie idealny. Do tego możesz dodać hip thrust’y (wpisz na youtube), które w połączeniu z wykrokami i przysiadami pomogą Ci w uzyskaniu pięknych mięśni pośladkowych. Nie zaniedbuj też ćwiczeń innych partii jak bicepsy, plecy bo ich kształt też jest ważny, a dodatkowo nie możesz dopuścić do dysproporcji mięśniowych.

Zrzucenie tłuszczu to ujemny bilans kaloryczny. Nie ma czegoś takiego jak miejscowe spalanie tłuszczu. Policz ile kcal dziennie spożywasz i odejmij od tego 200 kcal i tak jedz przez 2-3tyg, potem odejmij kolejne 200, albo dodaj kolejny trening. W razie pytań – pisz śmiało.

Suplementów typu przedtreningówki, spalacze, kreatyny jeszcze nie spożywaj. Organizm kobiety bardzo łatwo rozregulować więc niczego z tych środków Ci nie będę polecać.
Możesz zdecydować się na białko i robić sobie z nim jakieś potrawy, np ciasta, ciastka, czy brać do szkoły i spożywać z wodą, kiedy najdzie Cie ochota na coś słodkiego. Możesz też pomyśleć o zakupie batonów białkowych.

Wybierz to, ewentualnie innej firmy – w zależności od smaku, który Ci odpowiada!

Powodzenia i się nie poddawaj!
Daj koniecznie znać jak rezultaty 🙂

Pozdrawiam
Redakcja

PS. Poleć nas swoim znajomym! 🙂

Hej. Mam na imie Maciej. Mam 176 cm wzrostu, waże 70 kg i mam 15 lat. Ćwiczę na siłowni od dwóch tygodni oraz chciałbym wyrobić rzeźbę oraz masę mięsniową.

Witam. Mam na imię Daniel. Ważę 61 kg, mam 172 cm wzrostu i mam 15 lat. Ćwiczę 6 razy w tygodniu. Mam zamiar nabrać masy mięśniowej. Pozdrawiam.

Dobrym rozwiązaniem będą ciężkie, siłowe treningi oparte o wielostawowe ćwiczenia tj. przysiady, martwy ciąg, wyciskania sztangi, podciągania. Napisałeś, że trenujesz ogólno rozwojowo więc trening, który Ci polecę będzie idealny 🙂

Witam, Jestem Krystian mam 22 lata mierze 185, a waze 92 kg. Generalnie prowadze aktywny tryb zycia, od miesiaca robie silke, ogolny rozwoj, od 3 miechow biegam „amatorskie” maratony potrzebuje delikatnie spalic tk tluszczowa i nabrac masy miesniowej, Pozdrawiam udanego nowego roku!:)
Z Gory dzieki!:)

Nie ma czegoś takiego jak miejscowe spalanie tłuszczu. Musisz cały schudnąć to zejdzie tłuszcz z brzucha.Wykonuj ciężki trening oparty o martwe ciągi i przysiady, a krata na brzuchu się pojawi. Jeżeli wyrobisz sobie tylko mocne ręcę, a zaniedbasz pozostałe partie, to czekać Cię będą kontuzji wynikające z niezachowania balansu mięśniowego.

Taki trening byłby całkiem dobrym rozwiązaniem:

Czesc. Jestem Patryk. Mam 19 lat, 183cm wzrostu. Nie mogę przytyć od kilku lat. Wazę ok 70kg. Mam lekka oponkę i zależy mi na zlikwidowaniu jej i wyrobieniu kaloryfera oraz zbudowaniu masy mięśniowej rąk. Pozdrawiam